nagra parkirni sistemi d.o.o. |
|
|
||||
Hackescher Markt je bil nekoč središče srednjeveškega mestna Berlin. Razvoj tega dela je vse do danes tesno povezan z zgodovino Berlina. V samem središču tega starega področja - Hackescher Markt – je danes pisana mešanica kulture, gastronomije in poslovnega življenja, ki ustvarja živahno območje Berlina. Leta 2011 so prav v tem delu obnovili in dogradili objekte "Hackescher Quartier" z 36.600 m² pisarniškega prostora, 4.000 m² prostora za trgovine na drobno in 145 družinskih apartmajev na 7700 kvadratnih metrih. Zagotoviti je bilo potrebno skupno 300 podzemnih parkirnih mest. 76 parkirnih mest je bilo zagotovljeno s parkirnimi sistemi Woehr Combilift 551 in 552. Posebnost teh sistemov je razpored parkiranja v seriji in vožnja skozi sistem.
|
||||
|
||||
Uporabnik zaustavi svoje vozilo pred vhodom v svoje parkirno mesto, pred Combilift sistemom. V tem primeru ima uporabnica parkirno mesto 166, ki je v zadnjem, (drugem) delu sistema Combilift 551. |
S svojim kodirnim ključem potrdi namen parkiranja tako, da na komandni plošči odtipka svojo številko parkirnega mesta. S pritiskom na gumb zažene postopek parkiranja. |
Sprednje ploščadi se istočasno premaknejo na levo stran tako, da se ustvari prazen prostor.
|
||
|
||||
Ker je parkirni prostor 166 na zgornjem nivoju zadnjega sistema (Combilift 551), mora uporabnica s pritiskom na gumb najprej spuščati ploščad, |
dokler se povsem ne ustavi. Sedaj je dostop do parkirnega mesta prost.
|
Voznica lahko svoje vozilo zapelje na svoje parkirni prostor in zapusti vozilo in parkirni sistem.
|
||
|
||||
Ker so sprednje ploščadi sistema Combilift 552 širine najmanj 2,50 m je dostop do zadnjih vozil enostaven. |
To omogočajo tudi sprednji nosilni stebri Combilifta 552, ki so prav zaradi tega razporejeni bočno tako, da ne |
tako, da ne predstavlja nobene ovire vozilom, ki vozijo skozi sistema. |
||
|
||||
Po zaklepanju vozila voznica zapusti vozilo in parkirna sistema in sistema se postavite v osnovni položaj. |
Ta omogoča takojšnjo manipulacijo naslednjemu uporabniku.
|
Voznica belega vozila na parkirnem mestu 166 želi sedaj zapustiti garažo, a jo ovira modro vozilo spredaj |
||
|
||||
Ponovo odtipka svoje število parkirnega prostora na kontrolni omarici . |
Sprednje ploščadi se istočasno zamaknejo na stran tako, da je pot ponovno prosta v zadnji del. |
Tudi v tem primeru voznica s stalnim pritiskom na gumb spušča vozilo v spodnji nivo dokler se popolnoma ne ustavi. |
||
|
||||
Stalni kontakt in neposredni vizualni nadzor nad spuščanjem sta pogojena z varnostnimi predpisi.
|
Postopek spuščanja je gotov in voznica lahko odpelje svoje vozilo. Seveda pa more pred tem svoj kodirni ključ
|
izvleči iz kontrolne omarice. Sistem je naslednjih 30 sekund blokiran, da nihče drug ne more uporabljati sistemov, sama pa lahko varno zapusti parkirno mesto. |
||
|
||||
* Po dodatnem naročilu dobavimo tudi gumijaste tekače, ki na voznikovi strani omogočajo lažjo hojo po ploščadi. |
Vsak voznik je sam odgovoren za vožnjo v sistem ali iz njega zato mora paziti na vse ostale udeležence.. |
Protipožarni sistemi so kot v tej garaži vedno izvedeni na osnovi lokalnih predpisov in zakonov. |
||
|
||||
Več o Combiliftih: Combilft 551 i Combilft 552 Tehnična lista: Combilift 551 Combilft 552 |
||||
|