nagra  parkirni sistemi d.o.o.

 Domov Woehr IdealPark  O podjetju  Kontakt

 

Predstavljamo vam zanimiv projekt, "Hackesches Quartuer", v katerem je arhitekt, da bi dosegli zadostno število parkirnih mest uporabil zelo praktično in zanimivo kombinacijo parkirnih sistemov Combilift 551 in 552.

 

Hackescher Markt je bil nekoč središče srednjeveškega mestna Berlin. Razvoj tega dela je vse do danes tesno povezan z zgodovino Berlina. V samem središču tega starega področja - Hackescher Markt – je danes pisana mešanica kulture, gastronomije in poslovnega življenja, ki ustvarja živahno območje Berlina. Leta 2011 so prav v tem delu obnovili in dogradili objekte "Hackescher Quartier" z 36.600 m² pisarniškega prostora, 4.000 m² prostora za trgovine na drobno in 145 družinskih apartmajev na 7700 kvadratnih metrih. Zagotoviti je bilo potrebno skupno 300 podzemnih parkirnih mest. 76 parkirnih mest je bilo zagotovljeno s parkirnimi sistemi Woehr Combilift 551 in 552. Posebnost teh sistemov je razpored parkiranja v seriji in vožnja skozi sistem.

 

 

Uporabnik zaustavi svoje vozilo pred vhodom v svoje parkirno mesto, pred Combilift sistemom. V tem primeru ima uporabnica  parkirno mesto  166, ki je v zadnjem, (drugem) delu sistema Combilift 551.

S svojim kodirnim ključem potrdi namen parkiranja tako, da na komandni plošči odtipka svojo številko parkirnega mesta. S pritiskom na gumb zažene postopek parkiranja.

Sprednje ploščadi se istočasno premaknejo na levo stran tako, da se ustvari prazen prostor.

 

 

 

Ker je parkirni prostor 166 na zgornjem nivoju zadnjega sistema (Combilift 551), mora uporabnica s pritiskom na gumb najprej spuščati ploščad,

dokler se povsem ne ustavi. Sedaj je dostop do parkirnega mesta prost.

 

 

Voznica lahko svoje vozilo zapelje na svoje parkirni prostor in zapusti vozilo in parkirni sistem.

 

 

 

Ker so sprednje ploščadi sistema Combilift 552 širine najmanj 2,50 m je dostop do zadnjih vozil enostaven. 

To omogočajo tudi sprednji nosilni stebri Combilifta 552, ki so prav zaradi tega razporejeni bočno tako, da ne

tako, da ne predstavlja nobene ovire vozilom, ki vozijo skozi sistema.

 

Po zaklepanju vozila voznica zapusti vozilo in parkirna sistema in sistema se postavite v osnovni položaj.

Ta omogoča takojšnjo manipulacijo naslednjemu uporabniku.

 

Voznica belega vozila na parkirnem mestu 166 želi sedaj zapustiti garažo, a jo ovira modro vozilo spredaj

 

Ponovo odtipka svoje število parkirnega prostora na kontrolni omarici .

Sprednje ploščadi se istočasno zamaknejo na stran tako, da je pot ponovno prosta v zadnji del.

Tudi v tem primeru voznica s stalnim pritiskom na gumb spušča vozilo v spodnji nivo dokler se popolnoma ne ustavi.

 

Stalni kontakt in neposredni vizualni nadzor nad spuščanjem sta pogojena z varnostnimi predpisi.

 

Postopek spuščanja je gotov in voznica lahko odpelje svoje vozilo. Seveda pa more pred tem svoj kodirni ključ

 

izvleči iz kontrolne omarice. Sistem je naslednjih 30 sekund blokiran, da nihče drug ne more uporabljati sistemov, sama pa lahko varno zapusti parkirno mesto.

 

* Po dodatnem naročilu dobavimo tudi gumijaste tekače, ki na voznikovi strani omogočajo lažjo hojo po ploščadi.

Vsak voznik je sam odgovoren za vožnjo v sistem ali iz njega zato mora paziti na vse ostale udeležence..

Protipožarni sistemi so kot v tej garaži vedno izvedeni na osnovi lokalnih predpisov in zakonov.

 

Video prikaz:

Več o Combiliftih:  Combilft 551 i Combilft 552

Tehnična lista:  Combilift 551      Combilft 552

NAGRA d.o.o. 2013 Vso prikazano gradivo je avtorsko zaščiteno, kopira se lahko samo tehnična dokumentacija in prospektni materiali za lastne potrebe, brez spreminjanja in posegov v vsebino.

Kontaktirajte nas:  info@nagra.si